DSU - Bandepakken: hvad nu?

VIRTUELLE FÆLLESMØDER FOR SKYDESPORTEN

Bandepakken - hvad nu? Dansk Skytte Union (Skydesport Danmark) inviterer til to virtuelle fællesmøder først i det nye år. På møderne vil vi følge op på efterårets politiske aftale i folketinget om en ny bandepakke, og på hvad skydesporten og skytteforeninger kan forvente i kølvandet herpå. Ligeledes vil vi gennemgå den undersøgelse om danskernes syn på skydesporten, som vi har fået analyseinstituttet YouGov til at gennemføre.  Undersøgelsen tegner et godt perspektiv for skydesporten, som vi kan drøfte. Fx hvordan vi fælles kan sætte skydesporten på dagsordenen i medier og samfund ? Møderne afvikles virtuelt via Microsoft Teams på følgende tidspunkter: •    Onsdag den 10. januar kl. 19:30-20:45 •    Lørdag den 13. januar kl. 15:30-16:45 Tilmelding ikke nødvendigt – interesserede logger bare på linket herunder enten onsdag kl. 19:30 eller lørdag kl. 15:30. Microsoft Teams-møde Deltag på din computer, mobilapp eller rumenhed Klik her for at deltage i møde 10/1 2024 Klik her for at deltage i møde13/1 2024