Æresmedlemmer

Vagn Mogensen

Udnævnt d. 7/2 2004 til vores 70 års jubilæumsfest.
Med i bestyrelsen fra 1974 til 1976. fra 1975 til 1976 var du næstformand. Du gik ud i 1976 da du og Lotte skulle til at passe klubhuset. Først var det nede bag ved Niller og Hanse’s gartnerier, derefter der hvor vi har banen i dag, men det var i det gamle klubhus, der lå langs vejen, hvor vi kører ind til vores nye bane nu. Men selvfølgelig når vi manglede en mand til at hjælpe ( det gjorde de/vi tit ) var du der. I valgte at holde op med at passe klubhuset i 1991, og overlod det til Yvonne og Christen, men hvis de er forhindret er i klar til at vikariere.
Det blev til næsten 50 år! Den første fest I var med til iflg. Lotte var 25 års jubilæum på Stige kro. Menuen den aften bestod af: Sildeanretning, ribbensteg, medisterpølse og osteanretning. Det kostede 6,00 kr. pr. par og så var der bal bagefter til toner fra Oris Jørgensen. Formand Torben Pedersen
Han døde onsdag den 5. marts 2008 ÆRET VÆRE HANS MINDE.

Ib Danielsen
Ib har været i bestyrelsen fra 1974 til 1978 som kasser, samt været dirigent mange gange til vores generalforsamlinger samt repræsentant til regionsmøder m.m.

Frank "Vomme" Jensen
Frank har været revisor suppleant fra 1986 til 1997 og derefter fast revisor, vi har hørt fra kassereren at du er hård men retfærdig, du har din egen faste plads ude i klubhuset på skydebanen og arme den stakkel der tager din plads. Han var vor gode ven og jagtkammerat, han var god ved nye jægere, de måtte gerne få hans bøsse og gå med, han var mest til hygge jagter. han stod ved sine meninger.
Han døde torsdag den 28. juli 2011 ÆRET VÆRE HANS MINDE.

Kaj Johansen
Kaj har været i bestyrelsen fra 1961 til 1966 og igen fra 1967 til 1969 som formand. Du var bl.a. med til at gå rundt med ”hatten” efter at nogen var rendt med kassen. Du har været repræsentant på div. Møder i gennem tiderne, du har dine egne meninger. Du er altid klar til en frisk debat. Vi savner dig på banen ikke mindst til fugleskydningen. Stige Jagtforening har mistet vores æresmedlem Kaj"Knas" Johansen.Han  gik bort den 25/10-2014 efter nogen tids sygdom. Æret være hans minde.