Brev fra formandskandidat

Kære Jægerrådsmedlem

Efter “nedlukning” af af Danmark og også de resterende fem kredsmøder, er der kommet gang i møderækken igen. Derfor sender jeg hermed en lille beskriver, af hvilke tanker jeg gør mig omkring forskellige emner. Altså lige nogle highlights omkring tanker og emner. Nogle har jo hørt lidt på de tre afholdte kredsmøder.

Jeg håber med denne beskrivelse, at jeg  kan give et yderlig indtryk af mig som person og formandskandidat. Man er også velkommen til at følge mig på facebook under: Jesper Lindgaard formandsvalg Danmarks Jægerforbund 2020.

Endvidere er der planlagt fire valgdebat aftener:
17 AUG i Ringsted
18 AUG i Billund
19 AUG i Odense
26 AUG i Aars

Håber at få mulighed på at hilse på så mange som muligt.
God sommer

Jesper Lindgaard
Mail: jesperlindgaard@hotmail.dk

Kære kredsbestyrelsesmedlem.

Jeg sender hermed en lille beskrivelse af mig selv og hvilke tanker, jeg gør mig om fremtiden for Danmarks Jægerforbund som formandskandidat.
Mit navn er Jesper Lindgaard. Jeg er 53 år gammel og uddannet officer med grad af major, og har en officers- og lederuddannelse bag mig. Jeg har været udsendt i ”brændpunkter”, samt rejst i det meste af verden i forbindelse med mit arbejde. Jeg har derfor stor erfaring i- og med forhandlinger.
Jeg har gået på jagt fra barnsben og stort set dyrket alle former for jagt. Jeg har været i mesterlære gennem min farfar og far og dermed fået jagten ind med ”modermælken”.

Jeg ejer en lille landejendom udenfor Haderslev og er far til en søn på 17 år og en pige på 13 år.

Hvad vil jeg arbejde for:

Jagten er konstant under pres og har især været det de seneste år. Danmarks Jægerforbund skal være en forandringsparat interesseorganisation der aktivt tilpasser sig og udvikler sig i takt med samfundet. Dette kræver hårdt arbejde fra alle.
Jeg er klar. Er I ?

Jesper Lindgaard